Wednesday, September 1, 2010

tak mungkin kot....



lepas menjadi orang yang paling pantas di dunia...Usian Bolt kini nak tukar bidang pulak...dia nak jadi pemain bola sepak...dia nak bermain untuk kelab Man U kerana kelab tersebut ialah kelab yang dia minat selain Real Madrid....dia cuba hendak bermain di posisi pemain tengah di sebelah kiri..semasa di high school, dia hendak menjadi footballer tetapi cita-citanya tidak kesampaian la pulak...

dalam autobiography dia ada menyebut tentang :

"sekiranya saya menjadi pemain bola sepak, saya akan menandatangani kontrak dengan Man U...ramai yang bercakap ia tidak realistik tetapi mereka tidak pernah nampak saya bermain..kalau Alex Ferguson lihat saya bermain dalam satu charity matches, beliau akan berfikir bahawa saya boleh menggantikan Ryan Giggs."

dia tambah lagi...kamu blh ketawa dengan kenyataan di atas, tetapi Sir Alex bersedia untuk mempertimbangkan pemain bernilai £7 million..untuk menjadi the next Ryan Giggs...


zm :- adakah ini bakal terjadi..sama2 kita tunggu dan lihat...hehehe...kalau betul la kan..jenuh defend lawan  

         jaga dia..dah la lari laju...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails